Monday, August 17, 2009

A barátnőimnek

én csak 1-1 saját készítésű aprósággal tudtam készülni idő és energia hiányában.
Bettit és Ninát kifaggattam az anyagfestési szokásaikról... érdekesen alakult... az eredmény nem lett rossz, csak nem ilyennek képzeltem indulás előtt.
A világosabb anyagokat zöldteával festettem, a sötétebb is azzal indult, utána beraktam a sütőbe kicsit sütögetni. Közben pedig telefonálgattam.... meglátszik, majdnem csokiszínűre sült az anyagom. Még időben eszembe jutott, mert ha nem, annyira megégett volna, hogy a hajtásoknál a szálak maguktól szakadtak volna el.
A minta: StacyNashPrimitives: Country Sampler Heart Pinkeep. ( A klubtagoknak küldött sorozat második része)


11 comments:

Szecsi said...

Húúúú, imádom ezt a stílust! Egyszerű, de nagyszerű!

Nina said...

Az anyagodtól el vagyok ájulva, nekem bezzeg nem sikerült ez a szép sötétebb verzió :)
Köszönöm szépen a szívecskét (és a többit!), a hímzős lámpám éke lett, ott vigyáz rám minden nap :)

Márti said...

Nekem is nagyon bejönnek, csodaszépek (az anyagok is)!!!

Judit said...

Nagyon szép lett a festés és a minták valóban egyszerűek ám de nagyszerűek:))

unikat said...

Csudaszépek lettek a szívecskék, s irigyellek a bátorságért a festés terén!

Monika said...

Csodaszépek!!!!!!!Szerencsések a barátnőid!:)A minta is szépséges!

Anja´s Wunschpunsch said...

Hallo,

schön sind deine Herzen. Ich verstehe zwar nicht warum/wieso du sie an soooo einem riesigen Knochen zeigst aber witzig.

Gruß
Anja

bucilla said...

Nagyon köszönöm itt is, nekem már a lámpámon lóg, ahol a többi szív is....Élőben még szebb, még antik jellegűbb, egyszerűen imádom ezeket az aprólékosan elkészített dolgokat!
Köszönöm!

corinne60 said...

j'aime beaucoup!

Beertje Zonn said...

Beautiful!
Kind regards,

BEERTJE ZONN

Waldinger Ágnes said...

igen kreatív .nagyon szeretem a keresztszemest . tetszenek.